Pagina's

zaterdag 3 mei 2014

Uitslag give away

Ziezo, hier zijn we dan !  Iets later dan voorzien, maar ik zei dan ook dat ik 'rond' 1 mei de winnaar ging bekendmaken ;-)
Vooreerst bedankt voor jullie vele toffe reacties.  Dat doet deugd !  Fijn ook hoe jullie meeleefden met het kamsnapverhaal.  Ik las de wildste verhalen over stanleymessen, nijptangen en schroevendraaiers om de hardnekkige kamsnap om zeep te helpen.  Ik vermeldde al in mijn vorige post dat het gelukt is en er een nieuwe in zit.  Oef !


En nu over naar de trekking van de loterij.

Het zag er niet naar uit dat ik deze keer hulp zou krijgen …



Een grote fan van 'Dieren in nesten' …

Dan maar naar de welbekende site :


Du-us :


Proficiat Katrijn !
Stuur je mij een mailtje (mandarien7 (at) gmail (dot) com ) ?  Dan zorg ik ervoor dat de tas bij jou terechtkomt.

Nog een fijne zondag !


11 opmerkingen:

  1. Congratulations Judy!

    The pictures of your kitties remind me of a song from a television show we have here (Big Bang Theory):
    Soft kitty, warm kitty, little ball of fur ...
    Happy kitty, SLEEPY KITTY (in your case, kitties!), purrr purrr purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh ben ik de winnaar of is er nog een KATrijn in het spel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is er maar eentje, en dat ben jij, Katrijn ! Haha, KATrijn, dat katje op de foto was puur toeval :-)

      Verwijderen
    2. SUPER, WOW hier ga ik van genieten, in stijl!

      Verwijderen
  3. Haha, Katrijn...ik hoopte al dat het een spel foutje was. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Katrijn zal binnenkort in stijl lunchen. Veel plezier ermee!

    en wat liggen Pruts en Mandarien daar heerlijk, zo lekker bij elkaar! Mijn favoriet is de foto met het buikje omhoog, dan zijn ze op hun lekkerst ,eh?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tsss de hulp van tegenwoordig :-) Proficiat Katrijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer deze leuke give away gemist, de winnaar veel plezier ermee toegewenst! Wat zien die tassen er weer leuk uit. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen