Pagina's

maandag 19 mei 2014

Lees- en zwemplezier

Communietijd ! Dat betekent dat ik me dus extra uitleef met het maken van cadeautjes.
Hier volgt deel 1 van de naaimarathon ;-)


Het leeskussen zag ik al bij velen verschijnen. Het blijft dan ook een topcadeau !
De uitleg vind je hier. Achteraan werden ze met flappen afgewerkt.

Een strook van het bolletjesstofje werd nog eens op de witte tassenband gestikt voor een speels effect.



De befaamde Noodlehead had ik al enkele keren gemaakt, telkens een schot in de roos.




Drop de natte zwembroek er maar in, de voeringstofjes zijn waterafstotend.



Veel plezier ermee, jongens !

16 opmerkingen:

  1. Mooie cadeautjes !
    Zo'n leeskussen wil ik eigenlijk ook voor mezelf..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt toch wel een topidee zo'n leeskussen! Je koos leuke jongensstofjes!
    Wat gebruikte je als voering voor de zwemzakken?
    Felicitaties aan de communicanten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De voering is een soort regenjassenstofje (weet eigenlijk niet hoe je dat noemt).

      Verwijderen
  3. Zeer leuke cadeautjes! Ik ben ook fan van de leeskussens :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bags look very nice, colours are cheerful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele vrolijke cadeau's! Leuk idee ook, om het tassenband met stof te bekleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dingen allemaal. Vooral de stof met de walvissen zie ik erg graag. Ze spreken zelfs al tot mij.

    Hoewel ons huis bezaaid ligt, met kussens, hebben we hier alle vier toch onze favoriet bij het lezen. Niets zo gezellig als een eigen leeskussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap! I like. Wat een zalig stofje die auto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Briek was heel blij met zijn cadeau! Inderdaad een schot in de roos, oesje een schot in de auto! Mercikes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow, zo'n leeskussen lijkt me ook superleuk.
    Ik vraag me ook af welke stof je als voering hebt gebruikt bij de zwemzakken en waar je die gehaald hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een soort regenjassenstofje, redelijk dun. Ik kocht het bij Stoffen van Leuven.

      Verwijderen
  10. Die gaan enorm fier zijn op hun zwemzakjes , echt knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al die mooie kleurtjes en modellen! Ik ben alvast fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hééél mooi! Wat een prachtige kleuren! Zou ook graag weten wat je gebruikt als voeringstof voor de zwemtasjes. De patroontjes die ik daarvoor tegenkom vermelden nooit zoiets, maar lijkt me toch belangrijk dat ze idd waterafstotend zijn, niet?

    BeantwoordenVerwijderen