Pagina's

zaterdag 17 mei 2014

Fijne dingen en stof tot nadenken

Hoera !  Deze week was er alweer een leuke-post-moment !  Ik won het superleuk gepimpte hertenschriftje bij 'Dingen die fijn zijn'.  Els stuurde het dan nog eens in een schitterende enveloppe !


Heel erg bedankt, Els !  Ik ben er mega blij mee ! 

Op zoek naar een rustig plekje doet Mandarien deze week de ontdekking van zijn leven !


Daar ligt hij ineens lekker zacht tussen alle stofjes !


Genoeg stof tot nadenken over de dingen des levens …


Vind ik ook, Mandarien !  Wat meer tijd voor de leuke dingen zoals naaien en bloggen zou fijn zijn !
Hijzelf bedoelt wellicht iets helemaal anders.


Lig daar maar niet van wakker, Mandarien !




Maar Mandarien, wat een muizenissen !  Slaap nu maar …


Tja, wat moet ik daar op zeggen ?

Intussen nestelt Panter zich bij de stof-in-verwerking en trekt ze grote ogen van verwondering bij al deze filosofische beschouwingen.  Haar zorgeloos leventje wordt nu toch wel helemaal overhoop gehaald …




Gelukkig trekt Mandarien het zich allang niet meer aan !



Mijn machientje draaide overuren, maar da's voor een volgende keer !
Een fijn en zonnig weekend !



9 opmerkingen:

  1. Geweldig! Vooral die eerste foto, de kleuren passen ook zo mooi bij elkaar, hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is een diep filosofische doordenker: aparte muizen- en kattenhemels.
    Dat zal onze Lou ook niet appreciëren, die heeft graag zijn muisje als ontbijt (of ook wel als pousse-café)

    Ik heb (zoals altijd) gigantisch genoten van je kattendiscours.
    Uit deze conversatie meen ik ook begrepen te hebben dat Panter een zij is, en Mandarien een hij. Op basis van de namen had ik het net andersom gedacht. Ziezo, deze info is weer opgeslagen in het vakje in mijn hoofd 'nutteloze maar helaas voor altijd opgeslagen weetjes".

    Verder:
    ofwel houd jij heel erg van lichtblauw en groen, ofwel liggen je stofjes per kleur gerangschikt. Nu ben ik benieuwd welke kleuren er in de mandjes liggen die boven Mandarien net te zien zijn.
    Jij hebt wel HEEL veel stofjes, zeg.

    P.S. Hier is de kast waarin al mijn patchworkdekens opeengestapeld liggen, de lievelingsplek van Lola. Telkens wanneer de deur van die kast ook maar op een kier gaat, springt ze erin. En maar snorren tussen de dekens. Jammer dat op jouw foto's geen geluid zit, snorde Mandarien ook tussen de mandjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, bij dieren kan je niet altijd op de naam afgaan om het geslacht te weten he. Denk maar aan die kip die John Travolta heet :-) ! Ik hou wel van blauw en vooral groen, ja, maar de oranje en rode tinten zijn hier ook niet te versmaden. In de mandjes boven Mandarien liggen ritsen, koordjes, lintjes, … Maar goed, het zijn nog altijd veel stofjes alles bijeen, waar ik nog een tijdje zoet mee zal zijn.
      Mandarien snorde inderdaad ! Die snort altijd als hij tevreden is !

      Verwijderen
  3. Geweldige foto's! Haha er zijn er nog met (te) veel stofkes! Mooie kleurtjes in ieder geval. ik ben benieuwd wat je weeral aan het maken bent?
    Felicitaties met het winnen van de give away bij Els! Leuk boekje!

    BeantwoordenVerwijderen