Pagina's

donderdag 24 april 2014

winnen - won - gewonnen !

Alweer werden we ten huize mANdarien verblijd met een nieuwe bewoner.  Hieperdepiet deed hier onlangs zijn intrede ! Ik won hem bij deze hypercreatieve dame.
Hij is uiterst stevig en zacht tegelijkertijd in zijn schattige soft cactus stofje !


Een dikke dank je wel, Jo !  Jouw knapperd voelt zich hier al helemaal thuis !

En natuurlijk kon ik het niet laten …






Intussen kan ik nog melden dat het kamsnap-probleem bij de give away verholpen is.  Zucht !  Ik had zo'n faalangst dat ik nog 2 dagen gewacht heb eer ik de tang er durfde in te zetten !
Bedankt trouwens voor al de tips die jullie mij gaven om het euvel te verhelpen !  Ik probeerde het eerst  3 maal in 't klad op een proeflapje volgens deze methode.  Met succes !  En dan in 't net liep het natuurlijk weer mis : er sprong enkel een stukje af in plaats van de hele kamsnap !  Verdekke !  Nog enkele malen geprobeerd, telkens sprong er een klein stukje af.  Uiteindelijk heb ik er een nog zwaardere nijptang bijgehaald tot het hele vervloekte ding er uiteindelijk toch af is gegaan.
Enfin, er zit een nieuwtje in dat ditmaal gelukkig wel marcheert :-)
Eind goed al goed zeker !  Wie dus toch nog in nummertje 3 geïnteresseerd zou zijn, laat het gerust weten ;-)


 

13 opmerkingen:

  1. Hieperdepiet voelt zich al helemaal thuis!!
    Ik ben blij dat je probleem opgelost is! En nummer drie is ook een top-setje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL the kitties love their new brother, Mr. Hippo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nummertje 3, nummertje 3 ! Yessssss!
    Zeg, wrijf het er nog eens in van da softcactusstofke hé! pffff.... 't is echt weg!
    Schoon dat nijlpaard. Ik maakte dat ooit in het eerste middelbaar... 't is te zeggen mijn ma maakte het en ik kreeg de punten. Moest je weten waar je dat patroontje kan vinden, mag je me dat altijd laten weten!
    Je ligt op de loer wat je poezefoto's betreft!!!!! Nu weet ik het wel zeker! ;)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Setje drie was oorspronkelijk mijn eerste voorkeur dus nog steeds interesse :-) De tweede blijft natuurlijk ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh ik ben heeeeeel geinteresseeerd in nummer 3 (zei ik ook al in vorige bericht) fan van het eerste moment dat ik de tas zag (ik was meteen blind voor zijn zogezegde gebreken ;) )

    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hieperdepiep Hoera !! Wat fijn dat hierperdepiet zich nu bij zo'n echte knuffelmadam mag thuis voelen.
    Tikkeltje jaloers want ik vond hem zo schattig. Maar t is jou echt volledig gegund hoor!

    Super dat je probleem opgelost geraakt is. Ik kon je er geen antwoord op geven maar heb nu wel weer bijgeleerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit noem ik nu nog eens een waarachtig hippe hippo!
    Wat een mooi beest.
    Hij past helemaal bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heb jij geluk met dat nijlpaard, t is een schoontje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Na een druk weekend heb ik even tijd om blogberichtjes na te lezen ... zo'n fijne verrassing om te zien dat hieperdepiet al op verkenning ging !

    BeantwoordenVerwijderen