Pagina's

vrijdag 21 maart 2014

Alweer prijs

Niet te geloven ! Het lot was me alweer gunstig gezind !  
Deze keer won ik een coole give away bij 'Maaksels van CarlaK'.  Zij deed hier een speciale oproep en verbond er nog een ontzettend leuke prijs aan !  En zo viel er onlangs weer een pakje in de bus.
Spannend !

Keitof !  Een stevige, fluweelachtige rode stof …  Ik weet al exact wat ik er onder andere mee ga maken.  Maar dat verklap ik natuurlijk nog niet.

Hartelijk dank Carla.  Je hebt gelijk, een naaister kan je altijd een plezier doen met een lap stof !  Ik kan haast niet wachten om er aan te beginnen !

2 opmerkingen:

  1. Hoe doe je dat toch? Zullen we bij de volgende giveaway eens wisselen van naam? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar wat het gaat worden..... !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen