Pagina's

zondag 16 februari 2014

schildpaddenpraat


Voor enkele lieve kleine schattige babymeisjes maakte ik nog eens een heerlijk zacht knuffelschildpadje, zoals ik hier al deed.
Maar eerst mochten ze ten huize mANdarien nog even de boel op stelten zetten.
















Tot slot nog iets extra !  Zin om deze superleuke give away te winnen bij 'home is where the dachshund is' ?  


Klik dan hier !  Laat je verder ook betoveren door de kleurrijke blog van deze lieve creatieve dame.  
En word vooral volger !  Dan kan ze haar uitdaging tot een goed einde brengen.  Want deze week komt ze in de laatste rechte lijn en zet ze de eindspurt in : 222 volgers op 22/2.  Wacht vooral niet tot 22u22 op die dag ! Maar doe het nu, direct, tout de suite !



33 opmerkingen:

  1. SUUUUUUPER bedankt om reclame voor mij te maken.
    In deze laatste rechte lijn kan ik alle supporters aan de kantlijn gebruiken.

    Jouw padden stelen weer echt de show.
    Vooral met "ga in de plant spelen" heb ik hardop gelachen.
    En hoe hangen die daar in die plant, zeg, echt alsof ze enorm ervan genieten.

    Volgens mij moet je een heel gelukkig mens zijn dat je zoveel van die zotte kuren met knuffels regisseert.

    A propos, qua kleurenpallet gaan de laatste en de voorlaatste foto van deze blog perfect samen, vind je ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps, kzie dat ik pallet met twee ellen in plaats van één heb geschreven....Da's van de paddenopwinding...

      Verwijderen
    2. Hihi, paddenopwinding ! Dat heb ik nou ook altijd zie, zo erg, dat ik er weer een aan 't maken ben.
      Die kleuren, dat viel me ook al op. Kleurenaddicts he !
      En ja, heel gelukkig ! Ik amuseer mij te pletter in knuffelwonderland !

      Verwijderen
  2. Zotte doos! Maar wel heel schattige geboorte cadeautjes met heel veel frushel genot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk weer een superleuk blog wat ik nog niet kende...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 baby's die zich volop en in kleur kunnen beginnen ontwikkelen. Een heel tof cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whoehaaaaa! Wat zijn deezzzzzzzzzzz schoon!!!! Fantastische cadeau's! Geweldig... ben helemaal verkocht! En hoe mooi in beeld gebracht!
    Ha en reclame voor Brigitte! Ik ben al lang volger... superblog! Zeker volgen allemaal! 't Is trouwens een prachtige give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi geweldig die paddenpraat! Ze zijn te leuk, hele leuke kadoos! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel kleurrijke en originele babycadeautjes. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super !
    De schildpadden in de bres voor de dachshund, I love it !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super gaaf! De schildpadden en tasjes en de manier van presenteren! Dank je voor het delenen je werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superschattig. En alles matcht zo mooi! Je mag echt trot op jezelf zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve meid, enorme dank je wel want mijn kleine meid heeft onlangs zo'n leuke pad gekregen. Die met rood en geel. en weet je is er zot van. Meneer uil ook gekregen als geschenkje is haar babbelvriendje. Kei tof geschenk. Mama en baby zijn HAPPY

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig! Zo kleurrijk en ontzettend leuk gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat heb je dat allemaal superleuk gemaakt zeg!Ook hie je dat hier blogt...helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amaai die luisteren wel goed naar panter hé, direct de plant in zeg! :-) Keitoffe kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I can't even tell you how much I enjoy your fun colourful projects, and the way you photograph them - I can't always tell what they're "saying" but I make up my own stories, LOL. And I really REALLY love that you include your beautiful kitties in your pictures - I miss my own fat orange kitty, so I'm always happy to see other people posting pictures of their lovely (and loved!) furbabies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute sets and fun photos! Love those with your cat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke setjes!!!
    En weer een super verhaal om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mandarien, eindelijk de tijd genomen om je blog te verkennen ,héérlijk struinen hier en wat maak je schitterende dingen , heb je ook het patroontje van die schildpadjes ,zo cute

    Gefeliciteerd, ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award, hoop dat je het leuk zal vinden! Hoe en wat kan je zien op mijn blog
    http://vivke2001.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super leuke cadeautjes! En je verhaaltjes er bij zijn bijzonder origineel. Ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen