Pagina's

maandag 21 april 2014

lunchtime en give away

Aan tafel !


Zoals je ziet, was ik de laatste tijd in tassenmodus en liet ik me eens goed gaan.  Variaties op een thema, heet dat dan.  En het thema had u natuurlijk al geraden : de lunchtas.

Laten we de boel eens overlopen.
Bij deze tas inspireerde ik me op de toilettas van Eva Maria.  Het patroon werd uiteraard vergroot en de hoek van de boven- naar de onderkant wat scherper gemaakt zodat de basis niet té breed wordt. 
Een appelzakje mocht niet ontbreken, vond ik : de werkwijze vind je hier bij hilde@home. 
Het bananenjasje maakte ik ooit eens in een zotte bui. En het pennenzakje plukte ik uit de paasboom.


Morsen is toegestaan.  De binnenkant is toile cirée.


Over naar tas 2.
Voor dit tere stofje leek het me veiliger om voor de bodem en onderkant toile cirée te gebruiken. 
Voor de rest mocht het een beetje knallen en de schuine rits zorgt voor een speels effect. 


Bovenaan werd ze afgewerkt met een paspel en ingewerkte rits waarvan je de beschrijving kunt vinden in het 'Zo geknipt'-boek.  Dat stukje had ietsje korter gemogen, want je verliest natuurlijk wel wat plaats.  Als je een thermos wil meenemen, moet je het tasje open laten ;-) ! Binnenin zit terug toile cirée.  Ze mag dus wel eens uitlopen.


Genoeg stof over voor het appelzakje, helaas pindakaas, niet voor de banaan.  Dan halen we de truken van de foor maar boven.  


Nog een blik in het schuine-ritszakje.  Binnenin loopt dat zakje wel degelijk recht hoor.


En dan nummer 3.
Hou je vast aan de takken van de bomen, want het eindigt met een serieuze anticlimax !
Maar dat vertel ik pas op het einde.  


Op pinterest zag ik deze tas.  Met dat idee van die extra zakken wou ik wel iets doen en zo kwam er dus een derde lunchtas. Effe tekenen en ik was vertrokken.  Ik voegde nog een extra voorzakje toe met rits.


Binnenin zit nog een extra piepzakje tussen de twee delen van de voering.  Uitleg hiervoor vond ik ook in het 'Zo geknipt'-boek (hoofdstuk : orde is een binnenza(a)k).


Ze is hoog genoeg voor de thermos.


Je sleutel kan mee aan een musketonhaakje.


Hou het gezond !


Maar dan …
Als het een film was, dan hoorde je nu vervaarlijk tromgeroffel en foeilelijke dissonanten.  Je hartslag zou terstond de hoogte in schieten en zweetdruppels parelen op je voorhoofd.  Dit kan niet waar zijn.

En toch !

In de allerlaatste fase ging het flagrant mis !!!  Kijk nog eens naar die eerste foto van dit laatste reeksje.  Zie je die flap om de boel dicht te houden ?  Die vond ik zo leuk.  Daar moest enkel nog een kamsnap aangezet worden.  Routineklusje.  En toch had ik een raar voorgevoel.
Toen ik de kamsnap wilde sluiten, ging die niet dicht !!!!  Geen lievemoederen hielp.  In een poging de kamsnap eruit te halen schoot mijn schroevendraaiertje op de koop toe nog uit, recht in het stofje.  Grrrrrrr !  Het was maar een klein gaatje en ik kon het wel dichtnaaien, maar je ziet het toch als je het weet he.  Ook sprong er een klein stukje van de zijkant van de kamsnap.  Hij is er helemaal niet uit te krijgen.  Als iemand tips heeft om kamsnaps los te krijgen, laat maar komen.


Intussen probeerde ik op een proeflapje nog enkele kamsnaps uit om uit te zoeken waar de oorzaak lag.  Ik gebruikte nummer 20 en blijkbaar moet je dat stuk uit de tang dat tussen die veer zit ook vervangen.  
Nochtans had ik vroeger ook al nummer 20 gebruikt zonder problemen.  

Nu zit ik dus met een tas met een flap die niet dicht kan :-(

En nee, tassen kunnen niet praten, of hoorde ik daar nu toch iets ?




Dan nu nog het goeie nieuws !  Je kan één van de lunchtas-setjes winnen. 
Schrijf in een reactie welke van beide je verkiest.  Nummer 3 doet nu helaas niet meer mee.
Rond 1 mei wordt de winnaar geloot.  Veel succes !


75 opmerkingen:

  1. Wow een leuke give-away!
    Je luchtassen zien er echt mooi/leuk/handig/... uit, alle 2 trouwens!
    Als ik moet kiezen heb ik een voorkeur voor nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke give-away! En zo'n mooie setjes! Ik weet niet wat kiezen , maar nr 2 vind ik de allerleukste

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waauw wat een leuke tassen en give-away! ik doe graag mee, en ik vind ze allemaal leuk, dus niet echt een voorkeur ;) mijn bananen zouden wel een pak minder gebutst uit mijn tas komen :)

    wat de kamsnaps betreft, ik heb het ook eens voorgehad en heb het ding er ook niet uitgekregen, dus kan je geen tips hierover geven en volg ff mee of iemand anders wel kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik ook al eens gehad, een kam snap die niet dicht wilde en er ook niet meer uit wilde.
    Husband to the rescue en het was gepiept, ik heb wel niet durven kijken hoe hij het deed, want er kwam een mes bij kijken :)
    Beide setjes zijn prachtig! En heel handig, dat zie je al van ver ;)
    Het schuine rits detail van nummertje twee trekt mijn aandacht, dus moest ik winnen, graag die dan :)
    Hopelijk krijg je die snap er nog uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt waar alledrie hele mooie sets!
    Een kamsnap verwijderen lukt wel, mits de goede techniek... je moet het zachte plastiek tussenstukje van de tang even verwijderen en dan je tang haaks op de randen van je kamsnap zetten, dus de metalen onderdelen van je tang op de plastieken rand van je kamsnap. Als je dan heel hard je tang dichtknijpt, zou de kamsnap moeten losspringen. Wel goed oppassen voor je ogen! Veel succes...
    En ik doe natuurlijk graag mee met je give away, setje 2 is mijn favoriet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je op You Tube dit ingeeft, kan dat misschien ook wel helpen: How to Remove Plastic Snaps with a Snap Press or Pliers kamsnaps

      Verwijderen
    2. Zo doe ik het ook en het lukt toch :)

      Verwijderen
  6. Heel mooie tassen, zo kunnen we met plezier onze bokes meenemen naar 't werk! Ik vind nummer 1 de leukste.... (En spijtig genoeg kan ik je niet helpen met een gouden kamsnap-tip.)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh! Wat een leuke tassen...
    Dé tip voor je kamsnap te verwijderen - zelf al de tip moeten gebruiken bij een handtas- https://www.youtube.com/watch?v=uIDfCI6SJck

    Ik doe graag mee met je give-away... (tas 1 of 2, het stofje van tas 3 heb ik hier al veelvuldig gebruikt :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie tassen waardoor ik moeilijk kiezen kan. Als ik dan toch moet kiezen graag tas nummer 1.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Vooral het originele bananenhoesje :-) Gedaan met die lompe bananendozen!
    Mijn voorkeur ging oorspronkelijk naar set 3 tot ik het kamsnaps probleem las. Daarna is het set nr 2 geworden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ik ga voor versie 2!
    Alvast bedankt dat we weer kunnen deelnemen aan zo'n leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Versie 2 is het allermooist. Hier heb je een filmpje met soldeerbout.
    https://www.youtube.com/watch?v=WldHsiVV9vE

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor mij mag nr. 3 absoluut meedoen! Dat kan je toch nog repareren?! Als ik mag kiezen, kies ik voor Nr. 2. Ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoor, ik wil nu eens winnen hoor, want die lunchtassen zijn de max, ik val vooral voor de hele outfit (tot de banaan toe). Ik gok mee voor nummer 2!
    En die nummer 3 vind ik ook heel erg tof hoor, kan daar echt niets meer aan gedaan worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke lunchtascombinaties!! Het assorti appel en bananenzakje is geweldig. En natuurlijk mag er eentje afzakken naar hier.
    Welke van de twee dat mag worden: doe maar tas 2 (al is tas één ook zeer mooi hoor).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beide tassen zijn erg mooi! Ik ga voor tas 2, of toch maar 1? Nee, ik kies voor tas 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een leuke give a way!
    Ga graag voor nummer twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super give-away ! Ik kies die met oranje. Mijn man gaat nog altijd werken met zijn lunch in een plastic zakske en zelf ben ik er nog niet toe gekomen een tas voor hem te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe niet mee aangezien ik helemaal aan het andere eind van de wereld woon, maar wat een ontzettend leuke setjes!! Moest wel lachen om dat bananentasje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super give-away ! Ik kies die met oranje. Mijn man gaat nog altijd werken met zijn lunch in een plastic zakske en zelf ben ik er nog niet toe gekomen een tas voor hem te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit meen je niet! Dat jij dit allemaal kan en dan nog met toile cirée! Dat verwerkt niet eens makkelijk! Stikjaloers zit ik hier te wezen! Wanneer geef je eens een workshop? Zet mij alvast maar op de deelnemerslijst!
    Mooi jong! Haha en dan die poes en de tasbeer! Waar haal je toch steeds die woordspelingen! Leerkracht nederlands?
    Ik doe supergraag mee aan je give a way. Maakt niet uit welke tas...ik vind ze allemaal mooi. Zelfs die met de mislukte kamsnap... jammer eigenlijk dat die niet meer mag meedoen.
    Nu dacht ik me ook zo'n set kamsnaps aan te schaffen maar dat blijkt dan toch ook weer niet zooooo poepiesimplie te zijn? Dacht ik DE oplossing voor het mijden van knoopsgaten gevonden te hebben. Doe jij me heel erg hard twijfelen!
    Overweeg je die workshop? :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een toffe tassen! Ik moest hardop lachen om je foto's met praatwolkjes :-)
    Ik denk dat anderen jouw lunchtassen harder nodig hebben dan ik, maar ik wilde gewoon zeggen dat is ze erg leuk vind!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. zo mooi allebei ... ik kan niet kiezen
    dus als ik win mag je me verrassen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie tassen, je hebt flink je best gedaan. Ik doe graag mee, ik ben fan van nr. 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ooh maar zelfs zonder dat de tas dicht kan ben ik helemaal fan van nummero 3. Ik vind ze super leuk!!!
    Maar ik zal flink zijn en kiezen uit 1 en 2 en dan vind ik (na nummer 3 dus) 1 de allerleukste!!

    Wauw seg 3 totaal verschillende lunchttasjes maken, knap hoor! MAg ik bij u in opleiding komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. He, geef jij zoiets moois waar je uren aan gewerkt hebt zomaar weg? Super knap die afwerking met paspel, zoveel geduld heb ik niet. Als ik ene mocht kiezen, ik zou het niet weten, misschien dat de schuine rits wel een streepje voor heeft. Het zijn alle twee juweeltjes met mega leuke stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een werk maar wat een resultaat zeg supermooi. Ik maak graag kans op set 1 gewoon omdat ik moet kiezen maar eigenlijk zijn ze alle twee mooi. groetjesJolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo zonde van die kamsnap...
    Maar ze zijn allemaal heel mooi geworden!! Ik ga voor tas 1. Heb zelf de tas met verzonken rits al gemaakt, en die is inderdaad te klein voor mijn drinkfles...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow vind de setjes zo gaaaaf!

    Ik zelf heb kamsnaps er moet een nijptang wel is uitgehaald, maar wel heeeel erg voorzichtig..
    Doe graag mee voor een setje, geen voorkeur, allebei even stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee. Moeilijk kiezen, hoor, want die schuine rits van nr 2 is wel erg tof, maar ik ga toch voor nr 1, want dat blauw met geel vind ik er erg gezellig uit zien. Hopelijk komt het nog goed met tas nr 3, want dat is ook echt een mooierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh WAW!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik doe graag mee voor nummer 2.
    En ik hoop dat je toch nog een manier vind om dat met tas 3 op te lossen want hij is ook erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super mooi! Dat komt met 3 kids in huis altijd van pas. Ik zou voor tas 2 gaan. Bij mij loopt ook nog steeds een give-away tot donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik vind het eerste setje het moois. Met kamsnaps heb ik helaas geen ervaring...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ben je ongelooflijk sterk in het maken van tassen en setjes!!! Ze zijn alle drie prachtig en je Tasbeer, schitterend. Als ik kiezen mag vind ik optie 2 wel super leuk. Oranje vind ik n zalig kleur.
    Jouw give-away is altijd prachtig verzorgd. Hoedje af hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een mooie give away en zo'n leuk idee om ook een bananenzakje te maken :)
    oranje is mijn favoriete kleur, dus ik zou voor de tweede versie kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik kreeg eerder een kapotte snap los door met een scherp mesje tussen de stof en de snap te gaan. Je kan het staafje van de snap kapot snijden.
    De lunchpakketjes zijn ontzettend leuk! Lichte voorkeur voor de tweede! :-)
    Ik duim voor mezelf! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik waag een gokje voor de zonnige set nr 1! Prachtig gemaakt! Alvast bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Chapeau voor zoveel tassenmakerij! Ik nam mij ook al verschillende tassen voor, maar maakte er welgeteld 0. En tien kleedjes, ondertussen. Ik doe dus heel graag mee voor nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. BANAtas(t)isch!
    Als ik zie wie er allemaal boven mij staat, dan zinkt de moed me in de schoenen maar desondanks: vette kandidaat voor nummer 1. Ik ben helemaal weg van het bloemenmotiefje. En dat gele riempje is zo zomers.
    Verder is mijn fantasie al volop met mij aan de haal om te verzinnen wat er allemaal nog in de bananenhoes past, behalve bananen.
    Die wasbeer en de handtastelijkheden is weer goddelijk. Praat jij met je man en zoons ook in metaforen en woordspelingen? Ik zou je in het echte leven wel eens willen bezig zien.

    A propos, heb je in tas 3 iets lekkers gestopt dat Pruts zo geconcentreerd ermee bezig is?
    En nog iets over tas 3: ik vind de flaw er in wel iets hebben, ik hou van alles met een hoek eraf. Zeker als er een goed wild verhaal achter steekt.

    Fijne paasmaandag nog,

    Brigitte

    P.S. En alwéér zijn ze met drie. Hoe noem je een roedel tassen?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. In mei leggen alle vogels een ei, ik ging 5 jaar geleden ook binnen om mijn prinsesje te laten komen op 1 mei, het werd spijtig genoeg een zware bevalling dus kwam ze pas op 2 mei. Toch vind ik het nog steeds een speciale dag en niets zou mooier zijn dan zo'n knappe tas van jou te winnen :). Dus doen we graag mee voor tas nr 2

    BeantwoordenVerwijderen
  40. goed scheef is heel erg mooi. Past ook een beetje bij mijn persoonlijkheid, dus een prettig gestoorde tas zou leuk in de collectie passen :-) Dus nu rest mij nog alleen maar duimen zeker?
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik probeer om met een kleine platte schroevendraaier tussen de 2 laagjes van de kamsnaps te raken, lichtjes wringen en niet te hard forceren. Tot nu toe lukte dat steeds.
    Omdat ik op moederdag jarig ben, omdat ze hier dan meestal denken dat 1 geschenk volstaat, hoop ik om eens iets leuks te winnen. Tas 1 of 2 maakt niet uit ... lichte voorkeur voor de schuine rits van 2! Duimen maar.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Amati ja tassen mooth ...
    Ik vind ze alle drie geweldig, maar ik doe graag mee voor tas 2 met dat flashy oranje!

    Wat die kamsnap ramp betreft .... Kunt ge het katouke niet van het pinneke van uw tang halen en nog eens duwen op uwe kamsnap.... Zo is het bij mij al eens gelukt! Ik duim dat dat met die kamsnap nog in orde komt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw, wat een prachtige tassen!!! Wat zou ik er graag eentje winnen! Ze zijn allebei echt supermooi, maar toch een lichte voorkeur voor de 2de... het oranje doet mij een compleet zomergevoel krijgen... Ideaal om ermee naar zee te trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel leuk, mij kan je zeker met nummer 2 bekoren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Teveel vakantie gehad, An? Amai jij hebt wel een naaldje verzet zo te zien. En met een schitterend resultaat op de koop toe! Ik vind het prachtig en waag dus mijn kans voor nummer 1. Niet dat ik twee niet mooi vind hoor, en als je van 3 af wil... geen probleem ik ben bereid de bluts met de buil te nemen (of is dat hier niet op zijn plek?) Groetjes en tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ze zijn alle drie (ja, alle drie) superleuk! Maar geef mij maar nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat heb je weer een geweldige giveaway gemaakt! Ik doe met plezier weer mee (ik kan het niet laten)! Ik vind ze beide supermooi, maar ik ga toch voor nummer 1.
    Ik heb een kamsnap inderdaad kunnen verwijderen door de tang haaks erop te zetten en te knijpen, maar ik heb toen ook wel mijn stofje een beetje gehavend ...
    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Waw, zo mooi allemaal! Als ik win, ga ik toch voor nr 1.
    Ik heb ook al verschillende keren kamsnaps eruit gekregen door de tang er haaks op te zetten, ging elke keer goed tot nu toe. Je moet dan wel het plastieken stukje ervan afhalen, zodat je met het metaal duwt.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ha, die bananenhoesjes zijn de max!
    en je stelt ons voor een moeilijke keuze hoor..
    setje 1 spreekt me erg aan wegens alle kleurtjes, ik heb nogal de neiging om voor zwart te gaan, en probeer stilaan meer kleur in mijn kleerkast of andere attributen te krijgen
    en setje 2, tja, die schuine rits, die doet het hem hé :)
    De stofjes vind ik van beide setje dik in orde, dus moest ik de gelukkige zijn, dan mag je mij verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtige tassen en zakjes! Een keuze maken is moeilijk. Toch zou ik voor setje 2 gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zo'n prachtige tassen!
    Spijtig van de kamsnap en het gaatje.

    Ik doe graag mee voor setje 1! De bananenhouder vind ik geweldig en ga ik ook eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat schrijf jij toch leuk!! Ik voelde de spanning en ergernis! Aangezien ik dol ben op oranje en zeker in combinatie met blauw, doe ik mee voor het twee de setje!! Kamsnap-raad kan ik je helaas niet geven aangezien ik zoiets nog nooit van dichtbij heb gezien :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Een linkje :-) : http://mamoeka.blogspot.be/p/wie-doet-een-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een leuke give-away! Ik doe niet vaak mee aan zo'n dingen, maar als er zoiets moois te winnen is, ben ik wel van de partij :-) Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste tas. Succes aan alle deelnemers!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Setje 2 (ben zot van dat schuin ritske! :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Amai , wauw zeg ! Zo´n leuke tassen !!
    Wat moeilijk kiezen ;-) en die derde tas met stoute kamsnap ... zou hier toch ook gewoon gebruikt worden hoor !
    Ik ben wel helemaal weg van die schuine rits <3

    Kamsnap loshalen : ik deed dat ooit met een ´nijptang´ Je klemt die rond de kamsnap ( zoals je met een schroef zou doen eigenlijk ) en knijpen maar . Dus niet boven en onder knijpen zoals je doet als je een kamsnap plaatst , maar net haaks daarop ( links-rechts naar elkaar toe knijpen ) .
    Ging goed en stof was enkel het gaatje nog dat het pinneke zelf gemaakt had , dus nog oké ;-)
    Mocht t niet duidelijk zijn , mail me maar .
    ik probeer je dan een fotootje door te sturen .
    Groetjes , Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw, wat ben jij actief geweest!! Van zo een reeks kan ik enkel dromen...
    Graag doen we mee met deze super give-away. Als ik echt moet kiezen tussen deze twee prachtige sets dan kies ik voor nummer 1.

    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een prachtwerk, petje af! Ik doe graag mee, voor setje twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oooh, die schuine rits is kweet nie hoe tof! Ik kies dus, zoals velen, ook voor tas nummer 2!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wauw, wat een prachtige creaties!! Wat een werk!! En wat leuk geworden!!! Ik doe graag mee voor set nr 1!!!!
    En wat leuk al die verschillende details!! Ben jaloers op je creatieve handigheid..

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Lievemoederen... wat een leuk woord! En wat heb je dat weer mooi gebracht. Ik val als een blok voor setje nummer 1, héél erg leuk! En héél erg leuke give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Super leuke tassen! Die schuine rits doet het hem, dus ik wil een gokje wagen voor nummer 2.
    Carolien VN

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wow, ik had even de hele give away gemist, wat zijn ze alle drie mooi en nu dat nummer 3 toch mee doet, ga ik graag voor nummertje 3. AL is het heel moeilijk kiezen bij zoveel moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Nog net voor 1 mei, en ik doe dus heel graag mee.Het liefst voor nummertje 2 en wat zijn die bananenzakjes grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Als ik nog niet te laat ben doe ik graag mee voor nummertje 2. Dan heb ik vanaf nu geen reden meer om mijn bokes thuis te "vergeten".

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik waag mijn kans voor tas nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Waw jong knap gedaan en weer een heleboel, gij maaktcer nogal uw werk van, sjapo! Ik ga voor mmmm denke, nummer 2

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik doe mee voor nr 1. Geweldige give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Waw An!! Wat een leuke dingen! Dat kamsnapprobleem is aan mij voorbijgegaan. Als ik er ooit aan begin, weet ik wel bij wie ik raad moet gaan vragen! Het waren drie prachtige tassen, helaas pindakaas is de vogel gaan vliegen ... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik heb u nagedaan ik hoop dat je me het kunt vergeven ;)
    http://sarahfrans.blogspot.be/2014/05/soms-is-moeten-wachten-de-moeite-waard.html

    Groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem hoor ! Fijn dat ik je inspiratie kon geven !

      Verwijderen