Pagina's

zondag 3 februari 2013

poezenbende

Aangezien ik nog niet zo lang mijn blogje heb, maar wel al anderhalf jaar met de naaimachine actief ben, post ik zo tussendoor wel eens maaksels van enige tijd geleden.

In november vroeg mijn oudste zoon of ik voor zijn verjaardag een kat kon maken.

Goed idee, dacht ik, want voor de jongste zoon had ik er ook al eens één cadeau gedaan.

Dus nam ik het patroon weer uit de map, bekeek nog wat bestaande poezenmaaksels op het net en begon opnieuw te tekenen. Het werd deze zwarte madame.



Om haar helemaal op te vrolijken kreeg ze nog wat kleertjes.  Ik dook in mijn eigen afgedankte spulletjes en maakte er enkele poezenoutfits mee …


Nu ik toch goed bezig was, wilde ik dan maar ineens doordoen en de poezenfamilie vervolledigen.



Natuurlijk moesten ze allemaal kleertjes hebben !  Allez vooruit, dan maar …



En de 'echte' poezen kwamen voorzichtig kennismaken …


Voor deze katten gebruikte ik fleece.  De tijgerprint haalde ik bij de Zeeman.
De kat die ik vorig jaar maakte is van oranje badstof.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten