Pagina's

woensdag 11 december 2013

Paradijselijk

Een dezer dagen wordt kleine Eden geboren.
Zijn meter wou alvast voor een gepersonaliseerd geschenkje zorgen bij de geboorte : een zeverdoekje met de naam én een voetbal.
Nu heb ik geen probleem met het flocken van letters en figuurtjes als die niet te klein uitvallen.  Met een fijn schaartje lukt dat meestal aardig.  Maar om een voetballetje te flocken, daar moest ik toch even voor passen.  Ik het het geprobeerd, maar ik kreeg die vijfhoekjes niet deftig uit die toch wel dikke flockfolie gesneden, zelfs niet met een heel fijn mesje.  Het was niet om aan te zien !  Chapeau voor degenen die vaak toch wel heel fijne dingen uit die flockvellen tevoorschijn kunnen toveren !
Er bleven nog 2 mogelijkheden over : de voetbal printen op transferpapier om zo op de stof aan te brengen of eens binnenwippen bij de Veritas.
Gelukkig bood deze laatste redding.  Ik vond er een kant-en-klaar opstrijkbare voetbal en kon zo de muizenissen uit mijn hoofd verdrijven.
Hier maakte ik al eens zeverdoekjes en ook deze keer gebruikte ik een een iets vergrote versie van haar patroontje.

Het moeten niet altijd de katten zijn die de show stelen, nietwaar.   Vandaag is kleine beer aan de beurt en die is natuurlijk reuzefier !






Nog veel voetbalplezier, kleine rakker !

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! En ja, dat petieterige flocken is moeilijk hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dat slabbetje! Ha die Eden wordt direct in het rollenpatroon geduwd! En voetballen zal ie! Misschien wil ie wel liever op ballet? ;)

    BeantwoordenVerwijderen