Pagina's

woensdag 15 mei 2013

Drie maal is scheepsrecht

Voor de derde maal in zowat een week tijd viel er verwenpost in mijn brievenbus !  Het kan niet op, precies !
Vandaag ontving ik deze prachtige clutch van Dragonfly die ik met haar give away gewonnen had.
Ik mocht een kleurtje kiezen, maar liet me verrassen en zij toverde dit liefelijke tasje tevoorschijn.
Hartelijk dank !  Er zitten intussen al heel wat naaispulletjes in, dus jouw tasje zal hier nog heel veel gebruikt en bewonderd worden !

2 opmerkingen:

  1. Lekker romantisch, heb die voor m'n schoonzusje al eens gemaakt. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello - you posted a comment on my blog but I wasn't able to email you as you're a No Reply blogger, so I'll say hello here! Thank you for visiting my blog, and thank you for your lovely comment! I love sewing zipper bags, and I love using up my scraps in quilts - I have to buy backing for the quilt so I can get it finished, then it will get donated to a local counselling centre :) I'm going to have another peek through your blog tonight when I have more time - just from a quick look I see lots of pretty projects, so I want to see what else you do! Canada says hello to Belgium! :)

    BeantwoordenVerwijderen